kittty

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

En bra dag!

Av Kitty Gustafsson - 24 januari 2012 20:22

Idag har det varit en bra dag, jag tänker mest på dagen efter jobbet, för oftast är jag helt död dagar som denna när jag först jobbade kväll igår och sen dag idag, det blir alltid alldeles för lite sömn och sen tar jobbet ut sin rätt så jag brukar knappt känna mig levande när jag kommer hem. Men idag har jag inte blivit så där förbaskat övertrött efter jobbet och jag och hundarna åkte till klubben och tränade, det var vi och två andra så vi var inte ens själva, men de tränade lydnad! Vi tände strålkastarna till planen satte upp filmkameran och hade bara kul! Texas flummade som "vanligt" till det, han har med andra ord alltid kul oavsett vad vi gör! ;) Men idag hittade vi ändå en bra balans till slut och vi fick till lite seriös träning ;)

Tindra var taggad till tusen efter en ganska tråkig dag, men man ska ha sådana också och hon gjorde sitt bästa på planen och det är minsann inte dåligt! Hon är så rolig att träna med! Fullt ös och hon älskar att leka med mig, och jag med henne! Älskar att ha en kamphund! ;) Nu sover de båda två sött! :) Här kommer en varsinn film från kvällen!


Texas:




Tindra:



 
 
Evve

Evve

24 januari 2012 21:48

NI är SUVERÄNA, haha, det tycker jag iofs alltid! Men det kan man aldrig få höra för många gånger ;D

http://armanismromally.bloggplatsen.se

 
Pernilla

Pernilla

25 januari 2012 11:36

Ni är så duktiga och ligger i som bara denn.
Du inspirerar Robyn väldigt mycket och det tackar jag för. De ska gå en tävlingskurs nu och hoppas på att kunna jobba upp farten.
/P

http://pernillaochpuma.blogg.se

 
Eva-Karin

Eva-Karin

25 januari 2012 18:23

Åh vad stor hon har blivit, känns som evigheter sen jag såg er!
Men helt klart framsteg i cirkelträningen! Bra jobbat!!
Och vet precis vad du menar, finns nästan inget roligare än att leka med en hund som älskar att leka tillbaka :)
Och nu ser det ju ut som hon har börjar viktförskjuta rätt bra i leken också, har märkt att efter jag blörjade med det med Fanny så gör hon det i stort sett hela tiden nu. Så det är säkert typ lättare för dem att kampa när de gör det, bara att de måste inse det :)
Duktiga är ni iaf!

http://lottaofanny.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards