kittty

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Tindra och brosan

Av Kitty Gustafsson - 10 januari 2012 19:37

Idag har jag och hundarna haft en hel ledig dag, den har bestått i att bara ta det lugnt! Men kände ändå för att hitta på något roligt och kontaktade Marie som har Tindras bror och undrade om dom inte ville träffas lite för en play-date syskonen imellan! Och det ville dom! Så vi lunchtid åkte jag och bästaste Tindra till Åled. Idag var det faktiskt ändå ett ganska kört besök hos brodern, förra gången var Tindra väldigt avvaktande mot brosan men de lekte efter ett tag. Idag gick det mycket bättre och det är två väldigt lika syskon, eller ja de är "målade" på samma sätt, men till sättet är de ganska olika, om än två syskon med mycket egen vilja! Efter det besöket var valpen trött, jag passade på att åka och handla mat och sen fick både T&T ett välbehövligt bad! Så nu sitter vi här nöjda och belåtna och rena och fina och njuter av kvällen! Hoppas ni med har en mysig kväll!


Tindra på ingång! Det var kul att busa med brosan idag!!!


Den "bästa" pinnen är den som den andra har, oavsett vilken pinne det är! ;) Och oavsett hur många andra det ligger runt omkring!

Ser ni vem som är vem? ;)


Kul att brosan bor så nära!! Vi ses flera gånger, det är jag säker på! :)  

 
 
Jenny Fridh

Jenny Fridh

10 januari 2012 20:56

Vilken rolig dag ni verkar ha haft! En annan tillbringade sin på jobb! Tindra och Eliot är verkligen lika, inga tveksamheter där om släktskapet i alla fall! Var riktigt svårt att se skillnad på dom!

http://www.glimmagarden.com

 
Eva-Karin

Eva-Karin

10 januari 2012 22:45

Men visst är tindris den till höger på lövbilden? Men sjukt lika :)

http://lottaofanny.bloggplatsen.se

Kitty Gustafsson

11 januari 2012 09:51

Helt rätt! :D

 
Ingen bild

Mamma

11 januari 2012 00:06

God Kväll!
Verkligen syskonlika!
Sov Gott!!
Mamma

 
Pernilla

Pernilla

12 januari 2012 11:28

Jisset så lika de är. Tur för uppfödaren att de är hane och tik. Annars fick de kanske färgmarkeras, fniss.
/P

http://pernillaochpuma.blogg.se

 
Pernilla

Pernilla

13 januari 2012 23:13

Tiden går enormt fort. Vilka fina bilder, känns som om det var igår. Mamma Toffie finns inte med oss längre men pappa Teo träffar jag ungefär var tredje månad. Sen träffar jag några Snow-syskon mellan varven också.
/P

http://pernillaochpuma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards