kittty

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Kitty Gustafsson - 26 november 2010 12:37

I dagarna två, eller är det kanske tre nu så har det snöat lite och blivit lite kallare och kallare! Nu är det -4 grader och underbar snö ute, nästan 1dm på sina ställen ;) Det har inte varit slaskigt alls utan snön är perfekt, i alla fall för hunden och mig! Idag är det fredag, ikväll när bror kommer hem ska vi baka lussebullar och julgodis! Mums va gott, och fy så mysigt vi ska ha! Igår var vi på kåldolmsmiddag hos Faster Berit! Det var också en trevlig kväll och maten smakade mycket bra! Och så gjorde storasyster en PÄRONTÅRTA till mig! Jag firar att jag får tugga igen ;) Ja jag lever på sötsaker just nu men vaddå då :) Det är ju gott! Och det är bara jul en gång om året! :)


Texas tycker snön är underbar och han rullar sig om och om igen i den!


 

Och mycket spännande saker kan gömma sig under den :)

    

Det finaste bustrollet som finns :)   


På söndag åker han och jag upp till Göteborg igen! Vi börjar jobba på måndag! Det ska bli skönt! Hoppas det kommer fungera bra med mig så jag orkar med något mer än jobbet om dagarna :) Och sen ska vi göra julfint i lägenheten till nästa helg!! Det ska bli mysigt!


Ha det bra!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards