kittty

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Kitty Gustafsson - 5 november 2010 17:23

Oj va dagarna går fort, eller va många dagar det har gått sedan jag skrev här i alla fall! Har hunnit med 3 dagar i Göteborg, återbesök hos tandläkaren och käkkirurgen x2  plus att jag och pappa var inne hos alla bilhandlare i hela Göteborg och tittade på bilar :) När mamma var på besök gick vi i massa inredningaffärer, och vi handlade en hel del ;) Informerade pappa om att han inte var lika bra på att shoppa som mamma ;) Jag och pappa hade det jättemysigt i alla fall! Jag slapp gummibanden mellan tisdagen och torsdagen, det gjorde det lättare att äta ute utan att behöva ta ut och sätta tillbaka gummibanden hela tiden! Jag åt både dagens och lite lasange och lite annat smått och gott! På onsdagkvällen provade jag pizza, delade den i små små bitar och svalde, men nej det var ingen höjdare, det smakade INGENTING när man inte tuggade pizzan och dessutom skavde det i halsen efter ett tag ;) Nej det gör jag inte om i första taget! Men lasangen var jättegod så det blir det någon dag här hemma! Voff-Voff var hemma i Saxemara och vi saknade nog varandra lika mycket :) Han följer mig som en svans och igår när mamma tog honom på en kvällspromenad ville han vända och gå hem från det att de gick utanför, jag hade ju bara varit hemma några timmar så han tyckte väl att det var onödigt att lämna mig redan ;) Min lilla mammagris!! <3


Svullnaden har nog lagt sig lite till, det tyckte i alla fall mamma och Evve när jag kom hem och de inte hade sett mig på 3 dagar, men jag tycker att det står ganska still! Har lärt mig dricka från glas och äta med vanliga bestick nu i alla fall! Men det är fortfarande väldigt kladdigt att äta ;) Nu ska jag och mamma rulla köttbullar! Om vi gör det riktigt runda måste de ju kunna rulla rakt ner i magen sen ;) Kram på er!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards