kittty

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Kitty Gustafsson - 30 november 2010 22:24

Finns inget annat att skriva om idag än den STORA FINA överraskningen jag fick till jobbet idag! Ett blommogram, från några av mina käraste vänner! Tycker så mycket om er!! TUSEN TACK!!


    

Den här buketten bara kom så där till jobbet, står inte vilka det är ifrån men det står till "våran Kitty"! Och då misstänkte jag starkt vilka som låg bakom, och jag hade rätt! Jag är lyckligt lottad som har så underbara vänner!


Och så får jag vara uppe hur länge jag vill ikväll, och imorgon bitti får jag sova hur länge jag vill! För jag börjar jobba första kl 19! :D Det är naajs ;)


God natt på er som inte får vara upp hur länge ni vill ;)

Kramar från Kitty och Voffsegull!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards