kittty

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Kalasdags

Av Kitty Gustafsson - 29 oktober 2010 12:36

Ikväll är det kalas på Ljungmansvägen, ska nog gå dit och hälsa på folket men det blir nog ingen lång kväll. Och äta gör jag nog hemma ;) inget man vill visa, men ska sno med lite tårta hem och hoppas jag kan få i mig lite!! jag älskar min systers tårtor!! :) Igår var en jättetrött dag, jag sov bort hela dagen kan man säg :( fick två fina krya på dig blommor också :) det var gulligt och omtänksamt! Idag är det lite bättre, har vilat en stund i soffan nu men inte sovit :) inte för att det gör så mycket om jag sover, igår somnade jag ändå vid 23, jag behöver säkert sova och vila mycket. Det är ju många ben i mitt ansikte som har varit helt av och ska läka ihop! Kan inte fatta vad de har gjort!! ;) men det ska man nog inte göra ;) igår lagade jag mig en jättegod kvällsmat, de andra skulle ha pizza och vem vill ha soppa då? Stekte kycklingefile som jag mixade och till de gjorde jag en jättegod sås och hade potatismos och mixad broccoli! Det är så klart tråkigt att mixa allt, förstör ju en del av grejen och ser inte lika aptitligt ut men oj va gott det faktiskt var igår kväll :) ingen risk att jag gå ner en massa i vikt så bra jag är på det här :DSnart kommer mamma hem och då ska jag nog följa med in till stan och handla lite :) skönt att göra något kanske :) kram

 
 
Ingen bild

Sara

30 oktober 2010 23:41

Kitty =) Jag gillar din bild så mycket! Det är som att jag kan höra hur ditt skratt låter samtidigt som du gör den där minen bakom rosen. :D Mycket fin bild. Tänker på dig ska du veta. Hoppas du överlever allt! Nyfiken på hur du ser ut nu! Hur som helst så vill du nog inte byta plats med mig nu... har en praktisk examination på 10HP på tisdag. Kramar på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards