kittty

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Kitty Gustafsson - 23 oktober 2010 18:27

Go kväll! Igår blev det inget inlägg och idag är sidan mycket långsam så blir inget långt skrivet idag heller. Fick inte sova mycket inatt, svullnaden gjorde att det blev svårt att andas hur jag än låg och då ligger jag och spänner mig och då somnar man inte :( på något sätt går timmarna ändå ganska fort och kollade nog bara på klockan varannan timme! Tycker själv inte att det har blivit någon skillnad på svullnaden den sista dagen, tyckte igår att jag började känna igen mig något men inte särskilt. Eva-Karin var här och lämnade min älskade hund!! Tusen tusen tack för att du har tagit säkra hand om honom under tiden!! Inte heller de kände igen mig! Texas var extra intresserad av mig men han är nog inte riktigt övertygad om att så är fallet, han ställde sig framför mig en lång stund och bara tittade på mig med stora ögon! Han känner ju inte heller igen min röst och han kan inte förstå vad jag säger och det är förståligt om man blir lite fundersam då!Får i mig cirka 2 liter vätska varje dag, det är nyponsoppa, saftsoppa, lite varm soppa av olika smak och näringdryck. Inget särskilt aptitretande eller något man är sugen på men jag kämpar på! Längtar efter lite puré mat nu ;) efter tisdag får jag förhoppningsvis äta det och då ska jag och mamma hem till blekinge med!! Längtar efter att kunna svälja ordentligt nu går jag med en handuk hela tiden redo för det går inte alltid så bra att svälja :(( ibland blir jag så otroligt trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna, hur jag mår och hur det här känns i ansiktet går inte att beskriva! Jag bara längtar tills det är över! Kram på er!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards