kittty

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Fy

Av Kitty Gustafsson - 20 oktober 2010 20:09

Dagen började bra men sen i eftermiddags har det bara gått åt fel håll. Har fått dropp nu, jag som skulle gått hem, tack gode Gud att jag inte gjorde det. Nu kan jag inte prata längre och dricka går inte alls, det som gick så bra imorse :( ont och ännu mer svullen är orsaken. Någon som kan komma med ett MLK alt 2 från jobbet för här får man bara glukosdropp ;) (får annan smärtlindring!!) fy sjutton för det här, nu är inte Kitty på topp...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards