kittty

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Kitty Gustafsson - 24 oktober 2010 17:08

  

Lördagkvällen, Grease-föreställning på Scandinavium med mamma och Ulrika :O) (Tack Mamma för allt du gör!!)


  

Ett gosedjur från Mamma, tusen tack för den söta lilla tigern!!


  

Jag och min älskade T på en härlig promenad någon dag innan operationen




Av Kitty Gustafsson - 24 oktober 2010 10:31

Ligger i sängen med vovven tätt intill. Jag bryter ihop lite, det här är riktigt jobbigt just nu! Idag är det 6 dagar sedan operationen och jag hoppades det skulle kännas lite bättre idag. När jag har läst andras bloggar som har genomgått liknande operationer tycker ju de flest det, eller de skriver det iaf! Lite bättre kanske det är, har inte sovit bra men sluppit använda kylklampar men det små sakerna överväger inte allt det fruktansvärt jobbiga just nu och just nu bara känner jag att jag orkar inte mer!!! Men jag vet att det inte finns något annat än att vänta ut läkningsprocessen, därför bryter jag ihop lite så jag orkar ta nya tag om några timmar eller så! Goste Texas har iaf saknat mig, imorse vägrade han lämna min säng trots att mamma satt på honom kopplet och sa kom vi ska gå ut, jag vaknade till och då kröp han närmare mig sen fick jag knuffa ner honom ;) känns skönt att ha honom hemma!!! Min lilla mammagris till vovve :o)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards