kittty

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Sjukhuset, kvällen innan operation

Av Kitty Gustafsson - 17 oktober 2010 22:11

Ikväll har jag varit och lämnat älskade lilla T på jobbet, visat runt mamma en sväng lite snabbt och sedan körde vi mot Sahlgrenska. Dagen har gått ganska fort ändå, mamma har varit jätteduktig och börjat putsa fönster hemma ;) och så har vi gjort en ny look i det stora vardagsrumms fönstret :) ni kanske får se någon dag :) nu ligger jag i en säng på sjukhuset och är klar för kvällen! Det är "bara" att somna ;) har träffat en trevlig sköterska som satt en kanyl och tagit blodprover! Det kändes knappt och jag som var nervös för bara den lilla grejen ;) har duschat 2 gånger, eller ska jag säga 4 st :S har aldrig varit så ren :P och då ska jag duscha en gång till imorgon x2 såklart ;) fick reda på när jag kom hit att operationen är klockan 07.45 Skönt att den är planerad tidigt! :) har inte lika ont i halsen idag, och fortfarande ingen täppa i näsan ;) Ligger på en sal med 3st andra kvinnor :) alla är inne pga olika orsaker, här finns dekokten lite av varje, jag med min käke, en som ska få ett nytt bröst, en som transplanterat hud på benet. Imorgon efter operationen kommer jag till en annan avdelning, då ska jag få ett enkelrum :) de brukade ge de till de som gör käkoperationer, man kan ju se lite mörbultad ut :( jag ställer in mig på det värsta och låter bli att kolla i en spegel på några veckor ;) det är värre för er som ska titta på mig ;) det kommer böj bra! Det tar bara lite tid :) håll tummarna för mig imorgon!! Kramar från lilla mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards