kittty

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Kitty Gustafsson - 24 november 2013 22:14

Vilken helg! I fredags åkte jag och vovvarna upp till Eva-Karin, Fanny och Lotta! Bara det gör det ju till en bra helg, men, utöver det toppades detta då av en helt fantastisk vinter promenad i Skövde!!! Det är där vintern är om ni har letat efter den! Vi belv i alla fall väldigt glada när vi hittade den, för att inte tala om busvovvarna!!!


         

Texas min lilla hjärtehund! <3 Ser ni hjärtat?


Efter två skäna dagar med bästa gänget  tog vi i eftermiddags och styrde bilen hemmåt, Tindra och jag stannade till i Vårgårda, närmare bestämt i Tångahallen för att springa årets sista agilitytävling! Om vi var laddade!? Ehh ja, så in i bomben! När vi skulle ut och springa första loppet var ingen av oss helt fokuserad, vi kom en bit men sen blev det en disk. Dock hade jag bestämt redan innan att fokusera på kontaktfälten, och trots att vi är tokladdade visar Tindra att man kan ha perfekta söta kontaktfält även efter ett halvårs tävlande, det är viktigt!   


Till hopploppet hade jag i alla fall samlat ihop mig även om den där Tindra såg halvgalen ut, men, är i alla fall en av oss fokuserade kan det gå bra, och fort! Vi startade sist, nollade och klämde in oss i en smet av tider! Pinne till oss och därmed den sista i hoppklass 2, så nu kan vi, Turboteamet, starta i hoppklass 3 till nästa säsong! Och kvar i agilityklassen saknas en pinne! Och vem vet när vi slår till igen   


     

  

Sist men inte minst en film på dagens nolla!     



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards