kittty

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Kitty Gustafsson - 9 november 2013 14:18

Haha Tindra är bara så fantastisk! Jag önskade mig, om vi skulle ta en pinne, en i agilityklassen! Och va gör vi inte då! jo vi går in och nollar och vinner agilityklassen! Den lilla hunden är bara för bra för att vara sann!!! Började morgonen med ett kasst hopplopp utan känsla. Så visst var vi sugna på att visa vad vi kan när det var vår tur i agilityklassen. Men ibland kan det bli för bra när man vill välsigt mycket och då är det lätt att man drar med sig något skitfel. Men det gjorde vi inte idag! Vi var bara helt fantastiska båda två och visst är det skönt att åka hem med den känslan. Det bästa av allt är att jag nu känner mig så fruktansvärt nöjd med vår säsong. Att gå ut nästa säsong och veta att allt som krävs är en pinne i vardera klass för att sedan vara i klss 3 känns fantastik! Ingen vet hur lång tid det tar att sätta de sista loppen men det är liksom bara ett i varje klass! Cooolt! Underbart!! 


Vi har en tävling kvar i år men jag ska åka upp till tångahallen och bara NJUTA! Blir det någon pinne där så blir det men men blir det inte det hoppas jag vi kan avsluta säsongen bara med känslan på topp! Efter tångahallen är det bara WAOs Games Cup kvar den 15 december! Sen är det vintervila från agility! Längtar faktiskt!


Tack världens bästa Tindra för idag! Jag hade väldigt roligt!


   





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards