kittty

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

För få timmar

Av Kitty Gustafsson - 19 augusti 2013 20:01

Dagarna har alldeles för få timmar och jag hinner inte med allt jag vill och vorde och skulle! Tillexempel att uppdatera er om helgen på bloggen idag... Det har liksom prioriterats bort.. Däremot har vi varit på bondgården så nu är Voffvoff nytrimmad, båda vovvarna är nybadade och dessutom hann jag ta en massa fina kort på Blomman! Texas bodde på bondgården över helgen när vi var i Ystad, enligt rapporter hade han det väldigt bra, men han fick ingen bulle, och ingen lax, trots att han ville ha det! Stackars hund!!!    Precis som om han brukar få allt han vill ha   


Helgens ända nolla får ni på film i alla fall, och den var inte så dålig! Det är lagloppet som gav Team ProPlan första SM-pinnen! Tjoho!!! Tror Tindra satte tredje snabbaste tiden av 80 hundar och då mot flera duktiga hundar som tävlar i klass 3 i vanliga fall! Kul att få jämföra sig lite mot proffsen, det är ju dom vi ska möta flest gånger sen tänker jag   Bilder och text kommer en annan dag! Skriver helt enklet inte vilken för då har jag ingen press   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards