kittty

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Kitty Gustafsson - 7 augusti 2013 09:26

Igår var jag och Tindra på vallhundkurs! Texas var också med    Han låg och sov hela tiden utom när vi grillade, då sa han med sann spanielanda att det var faktiskt befogat att han OCKSÅ skulle få en korv! Matte hade bara väldigt kryddstarka korvar = ingen korv till spanielhunden... Sen somnade han om! Tindra var grym, hon är så snäll och lydig, men det ser inte så roligt ut när hon vallar, det känns som att hon bara gör det för att göra mig glad... Vi får jobba på det! Men nu har vi övat på att fålla in och vi gjorde riktiga hämt på drygt 100m utan problem! Vi hade helt enkelt en toppen dag! Det var strålande solsken och jättevarmt på kullarna!   


Mamma Kate var också med, hon är så häfitg i fårhagen vill jag lova! Hoppas det kan komma fram i Tindra!


Mamma Kate


   

Mamma Kate vallar


Kate igen!


  

Tindra och Mamma Kate     


Jag har kommit på att jag vill ha ett Kate barn till.... Älskar min lilla hund! Förstår inte vem som skulle kunna vara en bättre mamma till nästa vovve... Vi får se hur det blir med det    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards