kittty

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Midsommar, snart!

Av Kitty Gustafsson - 23 juni 2011 09:05

Midsommar närmar sig!! Jag jobbar kväll ikväll och dag imorgon! Sedan är jag ledig tills på måndag klockan 14! Då går jag på mitt första kvällspass SJÄLV! Ibland tror jag att det kommer gå bra och ibland känns det som att varför har de anställt mig ;) Har mycket kvar att lära.. Alla det där papprena och programen man ska fylla i saker i, vid inskrivning, hemgång och vårdplaneringar! Puh, det är det svåraste!! Det är lättare att ge mediciner som man har en utbildning i att göra ;) Dessutom har jag ju bytt län och det fungerar ju olika på alla ställen... Men jag lär mig det med.. Det tar bara lite tid ;)


Igår fick vi sommarfika på jobbet, det var de sötaste godaste jordgubbarna jag har ätit på länge, och jag har ätit en del redan i år ;) ! Tillsammans med god glass och kex :) Trevligt värre! Det var knppt så man hann sätta sig ner och äta för jobbet hängde över en hela tiden, det var fullt upp igår med andra ord! Hoppas det lugnar ner sig lite på jobbet snart! Lagom tills jag ska gå själv kanske! ;)


Idag ska jag i alla fall packa väskan! Imorgon efter jobbet drar jag och vovven till Båstad! Vi ska träffa mamma och pappa och lite andra vänner där! När vi känner oss klara åker vi antingen till Halmstad och sover, eller direkt vidare till mitten av småland, eller typ, Hestra! Och träffar alla goa Segesrtadmänniskor! På söndag återvänder vi hem! Då tar vi med Lina i 4 dagara!!! Hon får roa Texas när jag jobbar men vi får ändå träffas en hel del! :D


Har ett kort från Texas första midsommar, det var faktiskt här i Halmstadtrakten, i Villsärad! Finaste hunden! :) Jag hade ju till och med gjort en krans till han på den tiden ;)


Texas 6månader på sin första midsommarafton :) 


Hoppas alla får en riktigt bra midsommar oavsett vilket väder det blir :O)


Kram från K&T

 
 
Sara

Sara

23 juni 2011 13:39

Ha en underbar midsommar!! :)

http://aymiks.com

 
Ingen bild

Mamma

23 juni 2011 23:21

Hej!
Hoppas ni ordnar fint väder på västfronten tills vi , jag o pappa kommer, i morgon. Inte mycket att göra åt vädret det är som det är. Vi kommer att trivas ändå!! Vi syns snart!! Mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards