kittty

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Min älskade älskling! :)

Av Kitty Gustafsson - 21 juni 2011 20:33

Idag har jag varit ledig! Helt underbart har det varit! Tog en sovmorgon till klockan 10 och det var välförtjänt och välbehövligt! Har ju fortfarande inte vilat upp mig efter mina 7 jobbdagar.. Hade ju bara en ledig dag efter de och det var den dagen mamma och pappa kom hit och satte fart på mig ;) Såå idag har jag tagit igen mig, genom att bara göra sånt jag har haft lust med! Och det har varit ganska mycket ändå! :)

Började dagen på stan, en massa roliga affärer finns det här i Halmstad! Hittade ett par jeans och ett linne, på MQ, det var rea! Superrea! Kostade bara 350kr för både byxor och linne, på MQ! Det ni! :O) När jag kände mig klar med stan, eller nej jag var inte klar men parkeringen hade gått ut för 15 minuter sedan och jag var på andra sidan stan jämfört med bilen... Då fick jag vara nöjd helt enkelt för orkade inte gå fram och tillbaka ;) Tog min guldiga ut till flygstaden! Handlade ett svart snyggt toalock till mitt dass! :D Haha kanon blev det! Men jag har inte tagit någon bild ;) Ni får nog helt enkelt vänta tills ni kommer hit och se för er själva på min toalett ;)


Sen handlade jag massa mat på MAXI också! Tycker verkligen om Maxi! De har allt jag vill ha och behöver och så lite till! :) Var hemma någon gång efter 16, åt en wrap med grönsaker och falafel från findus, med lite pesto och gräddfil! Åt det första gången hos E-K och det var så gott och det var reprisen idag också! :) Efter det blev det bullbak! Har bakat bullar här i Halmstad en gång tidigare men då åkte alla bullarna i sopsäcken för de vägrade jäsa, vilket resulterade i brända degbollar, jätteäckligt! Idag gick det detso bättre! De blev nog bland de bästa bullar jag någonsin gjort! Alldeles perfekta! Till dom gjorde jag lite egen hallonsylt också så ikväll blir det kvällsfika vill jag lova! Ja och när bullarna var klar och sylten stod på svalning kunde jag ju passa på att rasta hunden, så jag tog på löparutrustning och joggade vår promenad! Mycket hurtigt vill jag lova! :) Men jag fick gå lite också för jag tror det var några varma bullar som jäste i magen när jag sprang och det var inte så lyckat ;) Men runt och hem kom vi! Och sen har jag gjort en liten film :) Är så tråkigt med blogginlägg utan varken fillm eller bilder och jag hade ingen lust att lägga in alla bilder här så jag gjorde så här istället! Det är såklart en Texas film! :) Min älskade älskling! Tycker om honom mest



 

 
 
Ingen bild

Mamma

21 juni 2011 22:21

God Kväll!
Härligt att bullarna ville sig! Många bilder jag inte sett förut. TREVLIGA!! Ha det bra tills vi syns på Midsommarafton! Mamma

 
Eva-Karin, Lotta och Fanny

Eva-Karin, Lotta och Fanny

22 juni 2011 19:57

Åh vad vi saknar er! Men låter iaf som ni har haft en riktigt bra dag! Glöm inte att kolla om det passar den 27 augusti :)
Kram

http://lottaskoja.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards