kittty

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Kitty Gustafsson - 24 februari 2011 17:56

Idag har vovven och jag varit på en lite småkylig promenad. Men det var skönt att komma ut, vi behövde det för att komma igång. Eller jag behövde det för lilla hund har varit jättetrött sen promenaden ;) Jag gör verkligen inte mer än nödvändigt om dagarna... Det är lite jobbigt, men det får vara så just nu. Disken samlar sig på bänken för maskinen vägrar att plocka ut sig ;) Men men.. Imorgon får vi finbesök så då får vi nog ta tag i det i alla fall :) Anna-Karin kommer hit!


Har hunnit med en tur på Allum idag med! Det blev små små skor till lilla Bella som ska döpas på Lördag, och så blev det strumpor till mig, och en helt onödig sak, en Me To You nalle! Bara till mig ;) Det var 50% och den var söt så jag kunde inte låta bli ;) Tyckte jag behövde den till samlingen ;)


Så nu är det snart dags att dra sig mot jobbet, fick reda på att det visst inte ligger helt rätt till så som vi jobbar så får se vad som händer.. Annars får jag gå över och jobba dag de sista månaderna.. Och inte göra så mycket som jag gör nu. Det vore inte så jätteroligt.. Möte är planerat men vet inte när det blir av!



Har fixat en annons till Blocket, lägenhet i Göteborg bytes mot lägenhet i Halmstad! :) Dessvärre funkade inte länken så det gick inte att visa den.. Gå in på blocket, Göteborg, kryssa i bytes och sök på lägenhet så hittar ni den om ni vill se ;)




Vet ni någon som vill byta? :)


Hej svejs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards