kittty

Alla inlägg under december 2014

Av Kitty Gustafsson - 29 december 2014 19:47

Nu kör vi!!!! TurboAgility är min lilla verksamhet nu! Skatteverket har godkänt mig för FA-skattesedel. Så nu ska ha läras allt om bokföring och så ska jag få hålla kurs och lära ut alldeles underbar agility!!! Åh vilket spännande år 2015 kommer bli!!


Välkomna in till TurboAgilitys blogg http://turboagility.wordpress.com/


Sök oss även på facebook om ni vill!


Wiii!

Av Kitty Gustafsson - 28 december 2014 19:27

Hela dagen igår roade jag och Tindra mig med agilitykurs för Åsa Emanuelsson och Jouni Orenius i Halmstad Hundarena. Alltså maken till vardagslyx, det bästa som finns tillsammans med härliga människor som också tycker att det är de bästa som finns! Tindra var absolut fenomenal! Vad har jag gjort för att förtjäna denna lilla guldhund <3  Hon är född till att bli en agilitystjärna och jag gör mitt bästa för att hänga med! Vi är det bästa teamet som finns!!!


Och herregud va jag sprang! Tindra fick jaga mig igår och jag stod typ aldrig still! Det var helt awesome! Tror aldrig JAG varit så bra som igår! Tindra däremot är för det allra mest precis så bra som hon var igår! Det är ju aldrig huhndens fel när det blir fel   


Nog med babbel om hur fantastiskt duktiga vi var, här kommer ett litet ihopa plock från dagen!

Jag njuter av varenda minut med min TurboTindra på agilityplanen! Hon är one of a kind   


Av Kitty Gustafsson - 19 december 2014 18:05

Alltså vilken underbar dag!
Cykla med turbohunden, plugga, julfika på jobbet, Fritzons blommor med Ag, julklapp av Ag, göra egen julgrupp, öppna julklapp!!! Tack världens bästa Ag!!!!!

Av Kitty Gustafsson - 17 december 2014 19:20

Igår fick jag en liten knuff i ryggen att hallå, det är nog dags att hålla en agilitykurs! Det var två tokiga personer som anmälde sig till en obefintliga agilitykurs för de tyckte jag skulle ha en.


Hade på något konstigt sätt redan slagit av den här tanken tidigare under dagen så ja, sagt och gjort! Då får vi väl försöka! Gjorde en inbjudan igår som efter fördigställandet idag hamnade på fasebook. Några timmar senare var kursen full!!      Kära nån! Galet roligt! Det är obeskrivligt roligt att folk vill gå och lära sig hur JAG tänker när jag springer agility med min finafina Tindra! Så i januari drar vi igång vårt alldeles egna kurseri! Trixkurs 13/1 och agilitykurs på 3 tillfällen med start 27/1. Wii så roligt det ska bli!!! Tack för att ni tro på det jag gör!


Blev så nöjd att jag fick med agilityglädje och teamwork på min inbjudan, det är det jag får höra mest och som betyder mest när jag tävlar, och det ska jag föra vidare till mina kursare! För det är så galet kul!!!


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards