kittty

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Kitty Gustafsson - 25 september 2012 19:54

Syster har fått en lägenhet! Kul och tråkigt, kommer sakna henne och Fiffi här hemma faktiskt! Inte för att de kommer flytta jättelångt bort, de ska ju bo i Halmstad minst 3år, men att inte alltid sitta och titta själv på tv, att laga mat tillsammans och sånt. Det har varit mycket trevligt att ha Fiffi och evve inneboende, men det är säkert lika bra att de flyttar innan de blir för bra om man tröttnar på varandra! De flyttar redan på fredag om släpet blir ledigt. Och på söndag får vi nytt sällskap! Bästaste Eva-Karin flyttar ner! Tiden har gått rätt fort ändå! Ska bli helt underbart kul att hon kommer hit med sina vovvar! Mer agilityfolk till Halmstad, och dessutom bästaste vännen!


Tindra har fyllt 1år! Stor tjej nu! Det gjorde hon 22 september! Mamma och pappa kom på besök dagen till ära och vi åt på restaurang på kvällen! Tindra fick nöja sig med sin vanliga mat men paket och ny leksak blev det med! Min alldeles egna fantastiska agilityhund <3


Ikväll har vi tränat baklängesmarsh och apporteringsövningar i Elins källare, Tindra klättrade ordagrant på väggarna och använde apportbocken till tasstarget, är hon inte fantastisk? :D Jag tycker verkligen om båda mina hundar hur mycket som helst!!! Vi får väl se om det blir någon lydnadstävling någon gång, det kommer ju snart en vinter när man inte kan träna så mycket agility. Elin informerade om att det var lydnadstävling 14/4 i Oskarström, debut i agility och lydnad samma månad nästa år? Svårt men inte omöjligt ;) Vi får väl först se till att sluta klättra på väggarna när vi ska gå fint vid sidan :)


Det var hemskt va dåligt det var med uppdateringar på den här bloggen, och det känns som att det kommer vara så ett tag till. Inspirationen är inte på topp att skriva här just nu, men vi har det alldeles fantastiskt bra!


/K & T & t & F (E är och jobbar och vi lär väl mötas i dörren när det är dags för mig att gå och jobba)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards