kittty

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Kitty Gustafsson - 2 april 2012 22:07

Ikväll har har varit på agilitykurs på klubben! 4gånger ska vi träffas totalt och det är Elin som håller i det och det föll på Tindras tassar att gå med mig ;) Skulle bara vilja säga till alla hur mycket jag tycker om den lilla hunden, men tror ändå inte folk skulle förstå, hon är helt fantastisk i mina ögon <3 Idag var det grunder i agility som gick igenom och de kan ju Tindris innan och utan till! Känner mig verkligen nöjd med det jag har lärt henne! Det svåra är att bestämma hur man vill ha det, ska hon alltid gå ut och ta hindret i en stjärna eller ska hon inte... Det är frågan..!? Trodde jag var klok på hur jag ville ha det men efter ikväll är jag tillbaka på ruta ett..! Men fick i alla fall lite nya infallsvinklar och lite tips vi kan tänka på! Tack Elin!


Förövrigt har vi börjat gå vidare med våra nosduttar! Targeten är befäst och nu jobbar vi förfullt med att dutta i position! Hon är så söt :) Imorgon är jag ledig och jag har inget planerat! Såååå skönt! Ska nog ta ett varv med dammsugaren och sen bara vara! Det behöver vi! Kanske filma lita duttar också? ;) Det är ju ett rent nöje att göra film! :D


Nu blir det snart sängen, inte ett dugg trött, men jag kan väl bli...!

/K&T&t

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards