kittty

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Flaxdag idag!

Av Kitty Gustafsson - 17 januari 2011 16:35

Turdag idag! Fabror polis kom och körde ifatt mig på 80km sträckan, vet inte var han kom ifrån för jag hade inte sett at tjag kört förbi någon polis. brukar ha ögonen öppna för dem ;) Attans tänkte jag, det blir nog en lapp från dom idag! Så fort jag såg dem i backspegeln såg de dock mina bromsljus och det räddade nog mig denna gången. Mycket riktigt i alla fall, vid nästa P skylt blinkade de in mig, Voff-Voff satt där bak och skällde på den blinkande bilen, väntade mig att de skulle fråga hur fort de hade gått, men den kom inte, hög puls, blåsa i deras makapär och ett kör försiktigt med ett blink i ögat blev det ;) Puh! Vilket flax :O) Körde lugnt och fint upp resten av vägen sedan ;)


De har en ny funktion här på bloggen, man ska kunna ladda upp sina videoklipp direkt istället för att gå via youtube eller liknande sidor och jag måste ju pröva! Så här kommer en härlig film från i sommaras från en agilityträning! Åhh, va jag längtar till den tiden kommer igen! Vilken härlig sommar vi hade :)



 

 
 
Robyn

Robyn

18 januari 2011 17:53

Så kul det ser ut. Jag hoppas på att jag kan ha samma video på min blogg fast med annan hund förstås! Ha det bra!!!

http://nikeojag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards