kittty

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

O-rolig

Av Kitty Gustafsson - 18 juli 2011 12:32

Känner mig som en väldigt tråkig Kitty just nu. Vill bara att allt ska bli bra ju! Varför ska man fundera så mycket! Kan jag inte bara lägga av med det...


Imorse var jag hos doktorn i alla fall. Han var väldigt trevlig. Vi tog lite nya prover, han hör av sig om något ser konstigt ut, annars ska jag ta nya prover om 3-4månader. Hb var idag 126 och det är vi helt nöjda med! Har dessutom slutat med mitt extra järn för 1 månad sedan! Inte för att jag känner mig piggare nu än när Hb vart lågt... Och idag är jag inte bara trött, jag är allmänt inte rolig, försökte muntra upp mig med, efter att ha surfat runt på massa agilitysidor, att åka och träna agility med vovven. Men vovven var lika okul som jag. Blev bara pannkaka. Kunde jag väl räknat ut... Men han fick ju rastat av sig i alla fall, hade ingen lust med en promenad... Inte idag heller känns det som.. Tycker jag sällan har det nu förtiden, måste masa mig ut varje dag :/ Det är inte kul det heller :P


Kan nästan sitta och skratta åt allt jag tycker det är fel på just nu... Hoppas det vänder snart! Vill att allt ska känns lite lättare och inte så betungande hela tiden!


Nu är det snart dags att dra sig mot jobbet! Ska inte göra annat än att jobba nu ett tag... Saknar att ha sommarlov :( Vill vara ledig och leka med kompisar hela dagarna!!! :)


Hej svejs!

 
 
Johanna

Johanna

18 juli 2011 13:16

Know the feeling. Men det blir bättre gumman! styrkekramar<3

http://www.myheavenlylife.blogspot.com

 
Ingen bild

E-K, L och F :)

18 juli 2011 21:54

Men vännen då... låter som du borde flytta tillbaka hem till göteborg. För det är mycket roligare att både träna och promenera när vi kan gära det tillsammans! Och när ni inte orkar göra det kan vi ju alltid åka till jobbet och låta hundarna simma bäst de vill utan att det kräver något av oss :) Så den enda slutsatsen är att du helt enkelt får flytta tillbaka när sommaren är slut. OCh då kan du ju köpa dig en liten valp i samma veva ;)
Saknar dig kompis. Så satsar på att komma ner nästa tisdag, om du fortfarande vill det (Fanny löper förresten, bara inte det stör texas)

Massa kramar från oss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kitty Gustafsson - 4 december 2016 19:32

Sen september har det gått i ett med både plugg och jobb på 100%, det blir typ 200% fullt ös. Vi har ju hunnit med att åka på ett par enstaka väl utvalda tävlningar  och både Pila och Tindra har varit så duktiga trots minimalt med tid till träning. V...

Av Kitty Gustafsson - 22 oktober 2016 20:28

Trilla inte av stolen ni nu som inte har gett upp hoppet om att det ska komma ut ett nytt inlägg någongång!   Jag måste bara skriva av mig, eller jag vet inte om jag kan det men jag måste göra något!   Pila och jag har varit på vår andra tävl...

Av Kitty Gustafsson - 30 maj 2016 10:38

Här kommer en uppdatering till dig AG            

Av Kitty Gustafsson - 18 januari 2016 20:15


Grattis världens bästa PowerPila på din 1års dag! Nu börjar äventyret på riktigt    Du är underbar!     ...

Av Kitty Gustafsson - 12 januari 2016 17:30


Du är Kung!!! Grattis på din 12års dag bästa spanielhunden!     ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min egna kursverksamet

TurboAgility - Agilityglädje och Teamwork

Vi sponsras av

 

Mina hundar tränar på:

 

Mina hundar äter:

 

ETT STORT TACK TILL VÅRA SPONSORER!

Lp1 Rindi´s Snow-Race

Texas är MIN hund med stora bokstäver, han är en hund med en stor personlighet och tar många egna initiativ, på både gott och ont ;) Han är envis och vet vad han vill och när vi vill samma sak så blir det vädligt bra!!! :) Vi tävlar i agilityklass 2 och hoppklass 2 och det är vi glada och stola över :))

Glimmagårdens Electra K

Tindra är min border collie, född septemer/2011. En hund full av fart och fläkt och tillsammans tävlar vi agility.  Vi ska delta på Agility SM 2014!!!

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Skapa flashcards